GTC


Splošni pogoji poslovanja družbe z omejeno odgovornostjo INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Trade and Service Provider Limited Liability Company - v nadaljnjem besedilu: GTC.

Vsebina:

I. Razlagalne določbe

II. Uvodne določbe

III. Vzpostavitev pogodbe

IV. Izvajanje pogodbe

V. Pogoji za izvedbo, ugovor prevzema

VI. Cene in plačilni pogoji

VII Odgovornost

VIII. Obravnava pritožb, storitve za stranke

IX. Pravica do odstopa od pogodbe

X. Upravljanje podatkov, varstvo podatkov

XI. Promocije, popusti

XII Končne določbe

I. Razlagalne določbe:

1.2. Kupec: vsaka fizična oseba, pravna oseba ali organizacija brez pravne osebnosti, ki s prodajalcem sklene pogodbo z uporabo spletnega mesta - spletne trgovine -, ki ga upravlja prodajalec, da bi sklenila terminsko pogodbo o prodaji določenega izdelka ali artikla, navedenega na spletnem mestu, ali določene vrste in količine.

1.3. Spletna trgovina: spletna stran www.gazdabolt.hu, ki jo upravlja družba INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kft. in katere glavni profil je prodaja izdelkov s posredovanjem.

1.4. Prodaja blaga za določeno časovno obdobje, in sicer po vrsti in količini:

V skladu s členom 6:231 Zakona V iz leta 2013 o civilnem zakoniku:

(1) Če se prodajalec zaveže, da bo v prihodnosti dobavil stvar, določeno po vrsti in količini, in stranki določita obseg odstopanja v količini, s katerim lahko prodajalec dobavi več ali manj od količine, določene v pogodbi, mora kupec plačati kupnino, ki ustreza dejansko dobavljeni količini.

(2) Če prodajalec dobavi manj, kot je najmanjša količina, ki jo dopušča odstopanje količine, se posledice njegove kršitve pogodbe uporabijo ob upoštevanju količine, določene v pogodbi.

(3) Če se prodajalec zaveže, da bo v prihodnosti dobavil nekaj, kar je določeno po vrsti in količini, lahko kupec odstopi od pogodbe, dokler mu prodajalec ne ponudi izpolnitve; če je prodajalec dolžan izpolniti pogodbo v obrokih in je že ponudil izpolnitev dela storitev, lahko kupec odstopi od pogodbe glede storitev, ki še niso ponujene v izpolnitev. Kupec je dolžan plačati odškodnino za morebitno škodo, ki jo je prodajalcu povzročil z uveljavljanjem pravice do odstopa ali odpovedi.

Pravila o prodaji blaga, določenega po vrsti in količini Prodajalec se uporablja za semena, rastline, umetna in organska gnojila, druga kemična tla, zemljo za lončnice in sredstva za izboljšanje tal ter sredstva za varstvo rastlin.

1.5 Izdelek: vsak tržni premični predmet, ki je vključen v ponudbo spletne trgovine, ki je objavljen v spletni trgovini in je namenjen prodaji.

1.6 Potrošnik: potrošnik, kot je opredeljen v civilnem zakoniku, tj. fizična oseba, ki deluje zunaj okvira svojega poklica, samostojnega poklica ali poslovne dejavnosti.

1.7. Garancija: obvezna garancija v skladu s Civilnim zakonikom in posebno zakonodajo o potrošniških pogodbah

1.8 Pogodba na daljavo: potrošniška pogodba, sklenjena brez hkratne fizične navzočnosti strank v okviru sistema prodaje na daljavo, organiziranega za dobavo blaga ali storitev, ki jih zajema pogodba, pri čemer stranke uporabljajo sredstva za komunikacijo na daljavo izključno za namen sklenitve pogodbe

1.9. pomeni napravo za komuniciranje na daljavo: naprava, ki lahko strankam omogoči, da v svoji odsotnosti podajo pogodbeno izjavo z namenom sklenitve pogodbe. Takšna sredstva vključujejo zlasti naslovljene ali nenaslovljene tiskovine, standardna pisma, oglase z naročilnicami, objavljene v tisku, kataloge, telefone, telefakse in naprave za dostop do interneta.

1.10. Paketna točka: prodajalčeva avtomatizirana ali običajna paketna dostavna točka, ki jo upravlja podizvajalec izvajalca poštnih storitev, ki ga je kupec imenoval za prevoz blaga, ki ga je kupec kupil.

II. Uvod:

2.1 Te splošne pogoje poslovanja vsebujejo pogoje za sklenitev pogodbe o terminski prodaji izdelkov, ki so objavljeni v spletni trgovini, ki jo upravlja prodajalec na spletnem naslovu www.gazdabolt.hu, in so namenjeni prodaji, ter blago, določeno po vrsti in količini, pogoje izvedbe, pogoje izpolnitve in plačila, pravila odgovornosti, pogoje uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe ter medsebojne pravice in obveznosti kupca in prodajalca.

Ti splošni pogoji veljajo samo za storitve, ki jih zagotavlja spletna trgovina, izdelke, ki jih prodaja spletna trgovina, informacije, ki so na voljo v spletni trgovini, pravice in obveznosti kupcev in prodajalca drug do drugega ter pravno razmerje med kupci in prodajalcem.

Jezik pogodb, ki jih urejajo ti splošni pogoji poslovanja, je madžarski.

Pogodbe, ki jih zajemajo ti splošni pogoji poslovanja, niso pisne pogodbe in jih prodajalec ne registrira.

Ti splošni pogoji poslovanja se ne uporabljajo za posle, ki temeljijo na ločenih pisnih naročilih ali pogodbah med prodajalcem in kupcem, ali za pogodbe, sklenjene v prodajalnicah prodajalca, ki so odprte za javnost.

2.2 Prodajalčevi podatki:

- Ime podjetja: INTERNET GAZDA ÁRUHÁZ Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság

- Sedež: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

- Poštni naslov: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

- Registrska številka podjetja: 13-09-149602

- Branches:

- Podružnice:

Gazdabolt_1: Flóra Hungária Wholesale Flower Market, Szigetszentmiklós, M0 exit

Gazdabolt_2: 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

- Davčna številka: 23489127-2-13

- Osrednji elektronski naslov: info@gazdabolt.hu

- Telefonski kontakt: (+36) 20 967 4211

2.3.V skladu z določbami 1. odstavka 11. člena vladne uredbe št. 45/2014 (26.II.) o podrobnih pravilih za pogodbe med potrošniki in podjetji prodajalec na svoji spletni strani www.gazdabolt.hu objavi informativni letak za potrošnike, ki je priloga teh VOP in je del VOP.

III. Oblikovanje pogodbe:

3.1 Informacije v spletni trgovini ne pomenijo ponudbe za sklenitev pogodbe. V primeru naročil, ki jih urejajo ti splošni pogoji poslovanja, se za ponudnika šteje kupec.

3.2 Postopek sklepanja pogodb:

3.2.1 Tehnični ukrepi, ki jih je treba sprejeti za sklenitev pogodbe v elektronski obliki, in sredstva, zagotovljena za ugotavljanje in popravljanje napak pri vnosu podatkov pred pošiljanjem izjave o naročilu:

3.2.1.1.1 Kupec mora zahtevani izdelek izbrati na strani z ustrezno kategorijo izdelkov ali na strani z rezultati „Iskanje“! Nato mora, če želi kupiti zadevni izdelek, izpolniti vnosno polje „Količina“ in klikniti na gumb „Dodaj v košarico“! S tem bo želena količina izdelka dodana v kupčevo košarico.

3.2.1.2 Prodajalec opozarja Kupca, da lahko v polju „Košarica“ na desni strani vmesnika vedno spremlja trenutno izbrane Izdelke in njihovo količino.

3.2.1.3 Če želi kupec spremeniti količino izdelka, jo lahko spremeni v vnosnem polju „Količina“.

3.2.1.4 Kupec lahko izbrani Izdelek izbriše iz svoje košarice tako, da v vnosno polje „Količina“ vpiše 0 in nato pritisne gumb „Preračunaj“ ali klikne na gumb x („Odstrani“) na koncu vrstice. Po izvedbi želenih sprememb bo kupec s klikom na gumb „Preračunaj“ prejel novo nakupno ceno.

3.2.1.5. Stranka lahko vnese svoje podatke za obračun in pošiljanje tako, da izpolni tukaj predvidena polja. Če se je stranka že registrirala in je prijavljena v spletno trgovino, se bodo njeni podatki prikazali samodejno, izpolniti je treba le podatke o dostavi, če se razlikujejo od obračunskih podatkov.

3.2.1.6 Kupec se lahko vrne na prejšnjo točko s klikom na gumb „Spremeni“.

3.2.1.7 Kupec lahko prodajalcu potrdi svoje naročilo s klikom na gumb „Potrdi naročilo z obveznostjo plačila“. S tem dejanjem kupec prodajalcu predloži zavezujočo pogodbeno ponudbo za nakup vsega blaga v „košarici“ in izjavi, da sprejema cene, navedene količine, splošne pogoje za prevzem blaga, navedene na spletni strani, in te splošne pogoje.

3.2.2 Prodajalec opozarja kupca, da s klikom na gumb „Potrdi naročilo z obveznostjo plačila“ izrecno potrjuje, da njegova pogodbena izjava s prodajalčevo potrditvijo ustvarja obveznost ponudbe za obdobje 48 ur po prejemu ponudbe, ki bo, če bo sprejeta, pomenila kupčevo obveznost plačila.

3.2.3. Informacije na spletnem mestu o prevzemu blaga veljajo samo in izključno za izdelke, ki so na zalogi. Prodajalec bo kupca obvestil o rokih dobave in prevzema za izdelke, ki niso na zalogi, kot je določeno v točki 3.2.6.

3.2.4 Prodajalčev računalniški sistem bo na kupčev elektronski naslov poslal elektronsko sporočilo s potrditvijo sprejema kupčeve ponudbe, ki bo vsebovalo bistvene elemente kupčeve ponudbe, kot so številka naročila, opis naročenega blaga, cena ter način prevzema in plačila blaga, kot jih je izbral kupec in so navedeni v ponudbi.

3.2.5 Kupec ima pravico, da v največ 4 urah po prejemu elektronskega pisma iz točke 3.2.4 v odgovoru navede, ali naj se dobava blaga po njegovem mnenju opravi ob določenem času izvedbe in ne ob katerem koli drugem času, in ta čas tudi navede. Kupec tega pogoja ni dolžan dokazovati ali ga narediti verjetnega. Če kupec takega pogoja ne razkrije na način in v roku, ki sta določena v tej pogodbi, se šteje, da prodajalec tega pogoja ni upošteval.

3.2.6 Prodajalčev skrbnik bo najkasneje v 96 urah po pošiljanju potrditvenega elektronskega sporočila na kupčev elektronski naslov poslal račun z vsebino ponudbe in sporočil rok za prevzem blaga oziroma, če se razlikuje od roka, navedenega v ponudbi in v elektronskem sporočilu, ki potrjuje prejem ponudbe, predvideni rok za prevzem blaga. Prodajna pogodba se sklene s pošiljanjem tega elektronskega pisma, razen če kupec na podlagi informacij iz tega elektronskega pisma prodajalca izrecno obvesti, da ne želi skleniti pogodbe. Če prodajalec ne more izpolniti izpolnitvenega pogoja, ki ga je določil kupec v skladu s točko 3.2.5, prodajalec o tem obvesti kupca; v tem primeru pogodba med strankama ni sklenjena.

3.2.7 Če prodajalec ne potrdi prejema kupčevega naročila z elektronskimi sredstvi v 48 urah po njegovem pošiljanju, je kupec oproščen obveznosti predložitve ponudbe.

IV. Izvajanje pogodbe:

4.1 Datumi dostave, ki jih prodajalec navede na spletni strani www.gazdabolt.hu, so okvirni in se lahko spremenijo glede na razpoložljivost blaga na zalogi. Prodajalec ni odgovoren za kakršne koli zamude pri dobavi ali kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi zamud pri dobavi v zvezi z okvirnimi datumi dobave, navedenimi na spletnem mestu.

4.2 Čas dobave izdelkov v spletni trgovini je odvisen od količine razpoložljivih zalog na zalogi. Če je Izdelek na zalogi, je rok za dostavo Izdelka stranki (z dostavo ali prevzemom na kraju samem) 1-7 dni od datuma potrditve naročila. Če Izdelek ni na zalogi, Prodajalec Kupca o roku za dostavo Izdelka v posest Kupca obvesti posebej, v skladu z vsebino točke 3.2.6.

4.3 Prodajalec si pridržuje pravico do vnaprejšnje in delne dobave (izvedbe) za vsako svojo pogodbo. V primeru predhodne ali delne dobave (delne izpolnitve) kupec plača kupnino v sorazmerju z dobavo (izpolnitvijo).

4.4 Naročila se obdelujejo in dostavljajo v delovnem času ob delavnikih od ponedeljka do petka od 8.00 do 17.00. Dostava se izvede v času trajanja naročila. Ob vikendih in praznikih sta tako obdelava naročil kot tudi dostava naročenih Izdelkov prekinjeni.

4.5 Po obdelavi naročila bo prodajalčev uslužbenec kupca po telefonu ali elektronski pošti obvestil o stanju naročenega izdelka in pričakovanem času dobave. Ista določba velja tudi za izdelke, ki niso na zalogi ali so dobavljeni izrecno po naročilu.

4.6 Pogodba je izpolnjena tako, da prodajalec prevzame blago v posest, kupec pa prevzame blago v posest in plača kupnino.

4.7. Prodajalec lahko opravi izpolnitev v obrokih

a) z osebno izročitvijo v prodajalčevih prostorih, ki so odprti za javnost, ali

b) z dostavo po naročilu na naslov, ki ga je navedel kupec.

4.8. V primeru naročila dostave prevozno sredstvo in prevozno storitev zagotovi prodajalec, vendar na stroške kupca.

4.9 Kupec plača nadomestilo v gotovini ali s plačilom s kreditno kartico ob prevzemu blaga pri izvajalcu prevoznih storitev (plačilo po povzetju), z gotovino ali s kreditno kartico hkrati s prevzemom blaga v prodajalčevih prostorih (sočasno plačilo) ali, v primeru osebnega prevzema in dostave, s transakcijo s kreditno kartico ali bančnim nakazilom (predplačilo) pred prevzemom blaga. V primeru dostave na dostavno mesto se lahko cena plača vnaprej z bančnim nakazilom ali z gotovino ali kreditno kartico na mestu prevzema.

V. Pogoji izvedbe, dobave - sprejem, ugovori

5.1 Prodajalec obvešča kupca, da v skladu z odlokom FVM 2010/43 ni mogoče dobavljati fitofarmacevtskih sredstev. Takšna sredstva je mogoče prevzeti le osebno v naših prodajalnah.

5.2 Če dostava naročenega izdelka poteka na kraju, ki ga je navedel kupec, dostavo naročenega izdelka opravi prodajalec, in sicer s svojim ponudnikom prevoznih storitev kot podizvajalcem ali z uporabo pogodbene kurirske službe. V tem primeru kupec plača tudi stroške prevoza izdelka. Stroški dostave Izdelka bodo navedeni v naročilu in njegovi potrditvi.

5.3 Naslov za dostavo Izdelkov je izključno naslov znotraj meja Madžarske. V tem okviru lahko stranka zahteva tudi dostavo na paketno točko/paketomat. Dostava na paketno dostavno točko se lahko uporabi za predmete, ki tehtajo do 0-20 kg in ne presegajo velikosti 60x60x60 cm. Dostava v paketomat se lahko uporabi za predmete, ki tehtajo do 0-20 kg in ne presegajo dimenzij 71x40x57 cm. Kupec lahko na prodajalčevem spletnem mestu izbere paketno točko in izvajalca storitve dostave. Prodajalec bo pošiljko dostavil tako, da bo navedel ponudnika storitev in paketno točko, ki ju bo izbral kupec. Za dostavo in hrambo pošiljke, vračilo pošiljke in izročitev pošiljke veljajo pogoji storitve dostave, ki jo izbere kupec in s katero se kupec strinja z izbiro ponudnika storitve dostave paketov. Prodajalec na dan dostave zagotovi, da je kupec seznanjen s pogoji storitve ponudnika storitve dostave paketov. V primeru dostave paketov je prodajalčeva odgovornost, da naročeno blago dostavi na paketno točko, ki jo je izbral kupec. Prodajalec je dolžan dostaviti pošiljko s popolnoma izpolnjenim dokumentom. Prodajalec je odgovoren za posledice morebitnih napak, ki bi nastale zaradi nepopolnosti ali napačne usmeritve (npr. poštni predal). V primeru spora mora prodajalec dokazati, da je bilo naročeno blago dostavljeno v paketni center, in datum, ko je bilo blago oddano v paketni center. Kupec je odgovoren, da zagotovi, da blago v pakirnem centru prevzame oseba, ki jo je kupec pooblastil za prevzem pošiljke. Kupec je odgovoren, da zagotovi, da kode paketov in obvestila, ki jih je prejel ob oddaji v centru za odpremo paketov, niso v posesti oseb, ki niso pooblaščene za prejem pošiljke. Tveganje in odgovornost kupca, če pošiljko prevzame nepooblaščena oseba ali če izvajalec storitev dostave zavrne dostavo pošiljke osebi, ki je vložila zahtevo za prevzem. 5.4 Prodajalec šteje osebo, ki je prisotna na naslovu za dostavo, ki ga je ob dostavi navedel kupec, za osebo, pooblaščeno za dostavo izdelka, za nadomestnega prejemnika, ki je poleg prevzema izdelka upravičen tudi do pravnih izjav v zvezi z dostavo.

5.5 Kupec je dolžan zagotoviti prevzem, kontrolo količine in kakovosti ter plačilo cene na naslovu, ki ga je navedel med prevozom. Kupec odgovarja za škodo, ki nastane zaradi kršitve te obveznosti, v skladu s pravili o odgovornosti za škodo, povzročeno s kršitvijo pogodbe.

5.6 Kupec ali njegov zastopnik mora ob prevzemu izdelka opraviti kakovostne ali količinske reklamacije, ki jih je mogoče ugotoviti z vizualnim pregledom ob prevzemu izdelka, in primerjati prevzeti izdelek s postavkami na računu ter sporočiti morebitna neskladja. Pogodbenici po prevzemu izdelkov štejeta, da so postavke na računu v celoti dobavljene, če kupec temu ni ugovarjal.

5.7 V primeru manjšega primanjkljaja, ki ne preprečuje pravilne uporabe dobavljenega izdelka, kupec nima pravice zavrniti prevzema izdelka ali na isti podlagi zavrniti plačila kupnine za izdelek.

5.8 Po prejemu izdelka nevarnost škode v zvezi z izdelkom preide s prodajalca ali katere koli osebe, vključene v izvedbo na strani prodajalca, na kupca.

5.9. Stroški dostave na vaš dom so naslednji:

Omejitev teže (od do)

Stroški dostave

Omejitev vrednosti

0-2 kg

6.6 €

Bruto 50 000 Ft Brez stroškov

2,01-3 kg

6.9 €

10,01-20 kg

1 950 Ft

20,01-30 kg

2 350 Ft

30,01-50 kg

2 850 Ft

50,01-75 kg

3 850 Ft

Bruto 75 000 Ft Brez stroškov

75,01-100 kg

4 950 Ft

100,01-150 kg

7 000 Ft

Bruto 100 000 Ft Brez stroškov

150,01-800 kg

13 500 Ft

Bruto 150 000 Ft Brez stroškov

800,1-

na podlagi individualne ponudbe

 

Stroški dostave do točke dostave paketov so naslednji:

Omejitev teže (od do)

Stroški dostave

0-5 kg

1300 Ft

5,1-20 kg

1750 Ft

 

Stroški dostave v paketomat so naslednji:

Omejitev teže (od do)

Stroški dostave

0-5 kg

1250 Ft

5,1-20 kg

1750 Ft

 

5.10. Za naročila, ki presegajo 1 m3, bo prodajalec zaračunal individualno pristojbino za dostavo, ki jo bo kupcu sporočil v potrditvi v skladu s točko 3.2.6.

5.11. Doplačila za dostavo:

5.11.1 Nadomestilo za presežno težo: Če teža posameznega predmeta presega 50 kg, se k stroškom dostave prišteje doplačilo za presežno težo v višini 5750 HUF (v primeru dostave paketov zaradi omejitev teže doplačila za presežno težo ne veljajo).

5.11.2 Nadomestilo za preveliko velikost: Če dolžina embalaže izdelka presega 2,1 m, se stroškom dostave doda doplačilo za preveliko velikost v višini 600 HUF (v primeru paketne dostave se zaradi omejitev velikosti doplačilo za preveliko velikost ne uporablja).

5.12. Dostave na dom in paketne dostave ni mogoče zahtevati za blago, ki

so vnetljivi ali gorljivi materiali,

izdelke z oznako, ki je škodljiva za ljudi,

izdelke z oznakami za biološko nevarnost,

žive rastline

izdelki v razsutem pakiranju

Takšne izdelke prodajalec sprejme samo in izključno ob osebnem prevzemu v prostorih kupca. 


VI. Cene in plačilni pogoji

6.1 Spletna trgovina prikazuje bruto nakupne cene izdelkov z DDV.

6.2 Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli enostransko spremeni izdelke in njihove cene, navedene v spletni trgovini, zlasti v primeru, da bi se zaradi sprememb menjalnega tečaja ali drugih razlogov, ki v času sklenitve pogodbe niso znani, prodajalcu povečali stroški brez povišanja cene. Prodajalec mora na zahtevo kupca predložiti dokazila o obsegu povišanja cene. Prodajalec mora kupca nemudoma obvestiti o dejstvu zvišanja cene.

6.3 Po potrditvi prejema kupčeve ponudbe (točka 3.2.4) enostranska sprememba cen ni mogoča.

6.4 Za naročila, zajeta v teh splošnih pogojih poslovanja, so možni naslednji načini plačila:

6.4.1. z gotovino, s kreditno kartico v eni od prodajalčevih poslovalnic, navedenih v teh splošnih pogojih poslovanja, z gotovino ob dostavi, s predplačilom kurirju, ki opravlja dostavo, z bančnim nakazilom.

6.4.2. V primeru osebnega prevzema izdelka v eni od prodajalčevih poslovalnic, določenih v teh VTC (trenutno začasno ustavljeno), kupec plača kupnino za izdelek z gotovino ali s transakcijo s kreditno kartico ob prevzemu.

6.4.3 Če kupec ne more plačati kupnine za dobavljeni Izdelek ali če Izdelka ni mogoče dobaviti iz razlogov, na katere prodajalec nima vpliva, mora kupec prodajalcu plačati stroške, ki so nastali z omogočanjem dostopa do Izdelka in njegovo dostavo, ter odškodnino v skladu s škodo, ki je nastala zaradi kršitve pogodbe.

6.4.4 Plačilo nakupne cene Izdelka na obroke je mogoče le z izrecnim pisnim soglasjem prodajalca.

6.4.6 V primeru zamude pri plačilu je prodajalec upravičen zaračunati zamudne obresti za čas zamude po dvakratni veljavni temeljni obrestni meri centralne banke.

VII. Odgovornost

7.1 Prodajalec ni odgovoren za posledično škodo zaradi kršitve pogodbe, prav tako ni odgovoren za izgubo dobička ali za kakršno koli nepremoženjsko škodo, ki bi jo lahko utrpel kupec. Stranki nista dolžni plačati odškodnine drugi stranki zaradi kršitve pogodbe.

7.2 Prodajalec ni odgovoren za uporabo izdelka za lastne namene kupca. Kupec je dolžan preveriti, ali je Izdelek primeren za njegovo lastno uporabo.

7.3 Prodajalec jamči za izdelke v skladu z določbami vladne uredbe 151/2003 (IX.22.) in vladne uredbe 18/2020 (VI.12.) NGM. Garancija ne zajema Izdelkov, za katere garancija ni obvezna v skladu s tukaj navedeno zakonodajo (npr. kemikalije, gnojila, semena, sadike ali kakršno koli blago, katerega posamična vrednost je pod mejo pravil garancije).

7.4. Pri teh izdelkih je breme dokazovanja, da je izdelek ob izpolnitvi pogodbe pomanjkljiv, na kupcu.

7.5. Pri določenih izdelkih, zlasti kemikalijah, sredstvih za izboljšanje tal, semenih in sadilnem materialu, je prodajalec odgovoren za podatke (količina, lastnosti, sestava), navedene na embalaži izdelka. Ta odgovornost ne sme biti težja od odgovornosti proizvajalca izdelka.

7.6 Pri izdelkih, za katere ne velja garancija, lahko kupec zahteva zamenjavo ali odstopi od pogodbe v primeru dokazano pomanjkljive prodajalčeve izvedbe. Stranki izključujeta uporabo pravnih sredstev za popravilo ali znižanje cene zaradi specifične narave teh izdelkov.

VIII. Obravnava pritožb, storitve za stranke:

8.1 Kupec lahko kakršne koli pritožbe v zvezi z naročenim izdelkom predloži prodajalcu na njegov kontaktni naslov 15, Csepeli út 2310 Szigetszentmiklós, Szigetszentmiklós, Madžarska, ali pisno, po pošti ali s pošiljanjem pritožbe na prodajalčev elektronski naslov, naveden v potrditvi v točki 3.2.6.

8.2 Prodajalec bo morebitne pritožbe kupca obravnaval v skladu z določbami zakona CLV iz leta 1997 o varstvu potrošnikov.

8.3 Prodajalčeva trgovina mora v času svojega delovnega časa čim prej odpraviti vsako reklamacijo, ki jo je kupec sporočil osebno. Če reklamacije ni mogoče odpraviti takoj, se o tem sestavi zapisnik.

8.4. Prodajalec bo preučil pisne ali osebne pripombe ali pritožbe naročnika in ga o tem pisno ali po elektronski pošti obvestil v 30 dneh od predložitve pripomb ali pritožb na enak način kot obvestilo. Odgovor se mora nanašati na vsebino pritožbe.

8.5 Če prodajalec ugodi naročnikovi pritožbi, izpolni svoje garancijske ali jamstvene obveznosti v skladu z veljavno zakonodajo in/ali temi splošnimi pogoji. Če ni mogoče takoj izpolniti garancijske ali jamstvene obveznosti (zamenjava, popravilo), prodajalec določi razumen rok za izpolnitev teh obveznosti.

8.6 Če prodajalec ne ugodi kupčevi pritožbi, ga obvesti o nadaljnjih možnostih uveljavljanja zahtevkov, vključno z nadaljnjimi organi, na katere lahko kupec naslovi svojo pritožbo. Prodajalec se ne sme podrediti odločitvam spravnega organa za varstvo potrošnikov.

IX. Pravica do odstopa od pogodbe

9.1. § 8 (1) odst. (3) člena 8.1 pogodbe ima kupec kot potrošnik pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga. Pravice do odstopa od pogodbe, določene v tem poglavju splošnih pogojev, veljajo samo za kupce, ki so hkrati potrošniki (v nadaljnjem besedilu: potrošniki).

9.2 Če se v primeru pogodbe o opravljanju storitev začne izvajanje po tem, ko je bila dana izjava v skladu z veljavno zakonodajo, ima potrošnik pravico do odstopa od pogodbe brez navedbe razloga.

9.3. Potrošnik lahko uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe ali odpovedi, kot je navedeno zgoraj

a) v primeru pogodbe o prodaji blaga

aa) izdelka,

ab) v primeru prodaje več izdelkov, če dobava posameznih izdelkov poteka ob različnih časih, do zadnjega dobavljenega izdelka,

(ac) v primeru več serij ali kosov blaga do zadnje dobavljene serije ali kosa blaga,

(ad) če je treba blago dobavljati redno v določenem obdobju, na datum prve dobave, od datuma, ko ga prejme potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik, in ga navede potrošnik;

9.4 (Prejšnja točka 1(a) ne vpliva na pravico potrošnika, da uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe v obdobju med datumom sklenitve pogodbe in datumom prejema blaga.)

9.5 Potrošnik lahko uveljavlja svojo pravico do odstopa od pogodbe/odpovedi, kot je opisano zgoraj, z uporabo vzorca izjave, ki ga je mogoče najti v veljavni zakonodaji in ki ga prodajalec prav tako zagotavlja v Prilogi 1 teh splošnih pogojev poslovanja, ali z izrecno izjavo v ta namen.

9.6 Šteje se, da je bila potrošnikova pravica do odstopa/odpovedi uveljavljena pravočasno, če potrošnik pošlje svojo izjavo pred iztekom zgoraj navedenega roka. V zvezi s tem je dokazno breme na strani potrošnika.

9.7 Obveznosti prodajalca v primeru odstopa od pogodbe ali odpovedi s strani potrošnika

9.7.1 Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z zgoraj navedenim (veljavno zakonodajo), prodajalec nemudoma, najpozneje pa v štirinajstih dneh po tem, ko je izvedel za odstop od pogodbe, povrne celoten znesek, ki ga je potrošnik plačal kot nadomestilo, vključno s stroški, ki so nastali v zvezi z izvedbo.

9.7.2 V primeru odstopa od pogodbe ali njenega prenehanja prodajalec potrošniku povrne dolgovani znesek na enak način, kot ga je potrošnik uporabil za plačilo. Ob izrecnem soglasju potrošnika lahko prodajalec za povračilo uporabi drug način plačila, vendar potrošniku zaradi tega ne sme zaračunati nobenih dodatnih stroškov.

9.7.3 Če je potrošnik izrecno izbral način prevoza, ki ni najcenejši običajni način prevoza, prodajalec ni dolžan povrniti nobenih dodatnih stroškov, ki iz tega izhajajo.

9.7.4 V primeru pogodbe o prodaji izdelka lahko prodajalec zadrži zgoraj navedeni znesek, dokler potrošnik ne vrne izdelka ali dokler brez razumnega dvoma ne dokaže, da ga je vrnil, karkoli se zgodi prej. Prodajalec nima pravice do zadržanja, če se je zavezal, da bo sam vrnil Blago.

9.7.5 Prodajalec od potrošnika ne sme zahtevati, da vrne embalažo Izdelka, niti ne sme nepoškodovane embalaže postaviti kot pogoj za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, razen če Izdelek brez nepoškodovane embalaže ni primeren za prevoz ali pošiljanje (npr. kemikalije, semena, sredstva za izboljšanje tal).

9.6. V primeru odpovedi ali prenehanja obveznosti potrošnika

9.6.1 Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z zgoraj navedenim (veljavno zakonodajo), mora izdelek takoj, najpozneje pa v štirinajstih dneh od dneva odstopa od pogodbe, vrniti ali izročiti prodajalcu ali osebi, ki jo je prodajalec pooblastil za prevzem izdelka, razen če se je prodajalec zavezal, da bo izdelek vrnil sam. Če potrošnik zaradi odstopa od pogodbe Izdelka ne vrne prodajalcu in ta ne vsebuje vseh predmetov, ki so mu bili prvotno dobavljeni, si prodajalec pridržuje pravico, da potrošniku zaračuna manjkajoče predmete. Šteje se, da je bilo vračilo opravljeno v roku, če potrošnik pošlje Izdelek pred iztekom roka.

9.6.2 Potrošnik nosi samo neposredne stroške vračila Izdelka, razen če se je prodajalec dogovoril, da bo te stroške prevzel nase.

9.6.3. Potrošnik ni odgovoren za amortizacijo, če Prodajalec ni izpolnil svoje obveznosti zagotavljanja informacij, kot to zahteva veljavna zakonodaja.

9.6.4. V skladu z določbami 1. in 2. odstavka 29. člena Uredbe vlade 45/2014 (26.II.2014): 29. člen (1) Potrošnik ne more uveljavljati pravice (odstopa/odpovedi) iz 20. člena

(a) v primeru pogodbe o opravljanju storitve po tem, ko je celotna storitev opravljena, če je podjetje začelo opravljati storitev z izrecnim predhodnim soglasjem potrošnika in je potrošnik potrdil, da bo izgubil pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je celotna storitev opravljena;

b) v zvezi s proizvodom ali storitvijo, katere cena ali stroški so odvisni od nihanj na finančnem trgu, na katera podjetje nima vpliva in ki se lahko pojavijo v obdobju, določenem v členu 20(2);

c) v primeru proizvoda, ki ni vnaprej pripravljen in je bil izdelan po navodilih ali na izrecno zahtevo potrošnika, ali proizvoda, ki je jasno prilagojen potrošniku;

(d) v zvezi s pokvarljivim izdelkom ali izdelkom, katerega kakovost je treba ohraniti v kratkem obdobju;

(e) za izdelek v zaprti embalaži, ki ga zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni mogoče vrniti po odprtju po dostavi;

(f) v zvezi s proizvodom, ki je zaradi svoje narave po dobavi neločljivo pomešan z drugimi proizvodi;

9.7 Obveznosti prodajalca v primeru odstopa od pogodbe ali odpovedi s strani potrošnika

9.7.1 Če potrošnik odstopi od pogodbe v skladu z zgoraj navedenim (veljavno zakonodajo), prodajalec nemudoma, najpozneje pa v štirinajstih dneh po tem, ko je izvedel za odstop od pogodbe, povrne celoten znesek, ki ga je potrošnik plačal kot nadomestilo, vključno s stroški, ki so nastali v zvezi z izvedbo.

9.7.2 V primeru odstopa od pogodbe ali njenega prenehanja prodajalec potrošniku povrne dolgovani znesek na enak način, kot ga je potrošnik uporabil za plačilo. Ob izrecnem soglasju potrošnika lahko prodajalec za povračilo uporabi drug način plačila, vendar potrošniku zaradi tega ne sme zaračunati nobenih dodatnih stroškov.

9.7.3 Če je potrošnik izrecno izbral način prevoza, ki ni najcenejši običajni način prevoza, prodajalec ni dolžan povrniti nobenih dodatnih stroškov, ki iz tega izhajajo.

9.7.4 V primeru pogodbe o prodaji izdelka lahko prodajalec zadrži zgoraj navedeni znesek, dokler potrošnik ne vrne izdelka ali dokler brez razumnega dvoma ne dokaže, da ga je vrnil, karkoli se zgodi prej. Prodajalec nima pravice do zadržanja, če se je zavezal, da bo sam vrnil Blago.

9.7.5 Prodajalec od potrošnika ne sme zahtevati, da vrne embalažo Izdelka, ali zahtevati, da potrošnik jamči za neokrnjenost takšne embalaže.

X. Upravljanje podatkov, varstvo podatkov

10.1 Prodajalec obdeluje naslednje podatke strank za namen sklenitve in izvajanja pogodbe s strankami ter uveljavljanja pravic in obveznosti, ki izhajajo iz pogodbe, pred organi:

a) ime, prebivališče, sedež ali registrirani sedež kupca,

(b) naslov za dostavo, ki ga je navedel kupec, če se razlikuje od kupčevega stalnega prebivališča, registriranega sedeža ali bivališča,

(c) naslov za izdajo računa, ki ga je navedel kupec, in po potrebi številko kupčevega bančnega računa,

(d) v primeru Kupca, ki ni fizična oseba, Kupčevo matično številko podjetja ali drugo registrsko številko in po potrebi številko Kupčevega plačilnega računa,

(e) telefonsko številko in elektronski naslov Kupca kot ustrezne kontaktne podatke;

(f) psevdonim, ki ga je Kupec navedel za identifikacijo naročila, drugi identifikacijski podatki, ki jih je Kupec navedel ob registraciji na spletni strani www.gazdabolt.hu

(g) kupčeva naročila, pogodbe, podatki v zvezi z izvajanjem sklenjenih pogodb, kupčevi računi, pritožbe, elektronska korespondenca s prodajalcem.

10.2 Prodajalčeva obdelava podatkov temelji na soglasju kupca. Prodajalec obdelanih podatkov ne posreduje tretjim osebam, med katere ne sodijo obdelovalci podatkov, navedeni v informacijah o obdelavi podatkov, in z ustreznimi, učinkovitimi, varnimi in sodobnimi računalniškimi rešitvami za zaščito podatkov zagotavlja, da tretje osebe nimajo dostopa do obdelanih podatkov. Dostop do kupčevih podatkov imajo samo prodajalčevi zaposleni in obdelovalci podatkov. Spletna stran . 

10.3 Obvestilo o zasebnosti in varstvu podatkov je Priloga 2 teh splošnih pogojev poslovanja.

XI. Promocije, popusti:

11.1 Prodajalec ne uporablja nobenega sistema cen, ki je vezan na nakup minimalnih količin določenih izdelkov, razen minimalnih količin na enoto pakiranja/embalaže (minimalna količina ali količinski nakup), ali ki zagotavlja popust za nakup večjih količin izdelkov (količinski popust).

11.2 Prodajalec lahko vračajočim se in registriranim strankam zagotavlja popuste na podlagi točk. Po sistemu točk bo prodajalec za vsak nakup izdelkov, ki ga registrirani kupec plača s prijavo v svoj račun in oddajo naročila pri prodajalcu na spletni strani www.gazdabolt.hu, registriranemu kupcu pripisal določeno število točk (Gazda točke). Prodajalec iz točk ustvari kupon za popust, ki ga je mogoče kadar koli uporabiti. Točke je mogoče pretvoriti v kupon v razdelku „Moje gostiteljske točke“ v računu, tu ustvarjen kupon pa je mogoče unovčiti ob nakupu ali unovčiti v enem zamahu brez ustvarjanja kupona s klikom na gumb „Uporabi gostiteljske točke“ v postopku nakupovanja v košarici. Če je vrednost kupona večja od vrednosti kupljenih izdelkov, bo kupon uporabljen le delno. Preostali znesek se uporabi za ustvarjanje novega kupona, ki ga je mogoče uporabiti v dveh letih.

11.3 Prodajalec na svoji spletni strani www.gazabolt.hu objavi veljavne pogoje, značilnosti in cene popustov v sistemu točkovanja.

11.4 Ponudnik storitev lahko zagotovi tudi individualni popust.

XII. Končne določbe

Prodajalec objavi te splošne pogoje poslovanja za kupca na naslednjih mestih:

na internetu na svoji spletni strani (www.gazdabolt.hu), na svojem sedežu, ki je trenutno na naslovu 2310 Szigetszentmiklós, Csepeli út 15.

Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni določbe teh splošnih pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila kupcu. Prodajalec bo vse spremembe teh splošnih pogojev poslovanja objavil tudi na zgoraj navedenih mestih. Prodajalec bo spremenjene določbe uporabljal za pogodbe, sklenjene po datumu objave na svoji uradni spletni strani. Sprememba splošnih pogojev poslovanja ne vpliva na pogoje pogodb, sklenjenih pred spremembo.

Z oddajo naročila za kateri koli izdelek kupec potrjuje, da je prebral določbe VTC, da je od prodajalca prejel vse informacije v skladu z veljavno zakonodajo ter da se šteje za zavezanega in spoštuje določbe VTC.

Za določbe, ki niso zajete v teh splošnih pogojih poslovanja, se uporablja veljavna madžarska zakonodaja.

Neveljavnost katere koli določbe teh splošnih pogojev poslovanja ne vpliva na veljavnost celotnih splošnih pogojev poslovanja.